Reklama

Share


Gazeta Międzyszkolna
jest czasopismem czytanym i współtworzonym przez uczniów liceów. Ukazuje się w ponad 120 szkołach w Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie i Trójmieście. Gazeta działa od początku 2016 roku i cieszy się rosnącą popularnością. Uczniowie nie tylko czytają gazetę, ale również piszą do niej oraz dopytują się o kolejne wydania. Podejmowane są w niej tematy ważne dla licealistów, oraz proponowane przez nich. Dominują teksty i wywiady o osiągnięciach uczniów, zestawiane z wywiadami ze znaną osobą, zajmującą się podobną dziedziną. Dużo miejsca poświęcone jest również felietonom i artykułom nadesłanym do redakcji. O popularności czasopisma świadczą niewielkie zwroty ze szkół, wahające się w przedziale 5-10% nakładu, oraz pozytywne komentarze uczniów:

opinia 4opinia 3opinia 1opinia 2

Podstawowe informacje:

20160914_0906461. Grupa docelowauczniowie szkół średnich z Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Szczecina i okolicznych miast.
2. Nakład12 000szt. na całą Polskę, po 3000 egzemplarzy w każdym regionie, około 100szt. na każdą szkołę.
3. Dystrybucjagazeta dostępna za darmo w ponad 120 szkołach, eksponowana w dobrze widocznym i dostępnym miejscu.
4. Format – A4, wysoka jakość wydruku na papierze kredowym błysk, 135g.
5. Częstotliwość wydań – po 5 wydań w każdym regionie od września do maja.

Cennik reklam:

10% strony

210 x 30 mm 99 zł

1/8 strony

105 x 74mm lub 74 x 105mm 230 zł

 1/4 strony (popularny format!)

210 x 74mm lub 105 x 148mm 450 zł

Pół strony

210 x 148 lub 105 x 297 750 zł

Cała strona

210 x 297mm 1 500 zł

IV. strona okładki

210 x 297mm 1 800 zł

I. strona okładki

210 x 74mm  1 200 zł

VAT 0zł – wydawca nie jest płatnikiem podatku VAT.

Ceny za reklamę w pojedynczym wydaniu regionalnym.
Przy zamówieniu reklamy w więcej niż jednym regionie wysokość rabatu ustalana jest indywidualnie.

szczecin3

Zobacz ofertę na artykuły sponsorowane:

Zobacz formaty reklamowe oraz instrukcje przygotowania plików do druku TUTAJ.

 Czy wiesz, że…

…86% młodych ludzi czyta książki? Nie chodzi wyłącznie o lektury! Przeczytaj.

…czasopisma stanowią trzecią pozycję w hierarchii wydatków młodzieży? Przeczytaj pełne opracowanie raportu IPSOS.

…prasa drukowana to najlepsze medium dla content marketingu! Tak twierdzą specjaliści z USA i Polski.

…prasa to najbardziej angażujące medium reklamowe? Zobacz niezależny raport PBC.

Zobacz poprzednie wydania:

reklama w gazecie w liceum

Jeśli chcesz otrzymać poprzednie wydania w wersji papierowej – daj nam znać na redakcja@gazetamiedzyszkolna.pl lub telefonicznie: 570 838 686

Zapytaj lub zamów:

Tomasz Bilski

mail: reklama@gazetamiedzyszkolna.pl

tel.: +48 570 838 686

Szybki kontakt:

Regulamin




Share